Senaste nytt

Åka till Seattle och Everett för hämta hem en sprillans ny 777-300ER

Concorde

Founding Member
DSC_0131a.jpg


DSC_0138a.jpg


DSC_0140a.jpg


DSC_0143a.jpg


DSC_0148a.jpg


DSC_0150a.jpg


DSC_0151a.jpg


DSC_0155a.jpg


DSC_0156a.jpg


DSC_0158a.jpg


DSC_0160a.jpg


DSC_0162a.jpg


G-STBF F suites. When new planes arrive from Everett, they park outside the building connected through an airbridge. The engineers get to work instantly moving in the F and CW cabins.
DSC_0165a.jpg


DSC_0169a.jpg


DSC_0171a.jpg


DSC_0173a.jpg


DSC_0175a.jpg


DSC_0176a.jpg


DSC_0183.jpg


DSC_0185a.jpg


Thanks for watching. Words cannot express the gratitude felt among the group for being invited to take part in such a special and memorable trip.
We're all actually getting together soon for a reunion. It was that special.
 

Johan_G

Medlem
Tack för ett fantastiskt reportage om Boeing, leveransflygningar och BA, det har varit mycket spännande att läsa :)
 

GOTATH

Medlem
Riktigt bra och intressant Concorde! Vad är sista flygningen med Sas MD80 när man kan få vara med om detta! :cool:
 

jsn

Medlem
Väldigt trevligt att "få följa med" :)
Nu, drygt ett år senare, hur många gånger har flugit med "ditt" flygplan?
 

Concorde

Founding Member
Ingen! Väljer alltid 747 om det finns på rutten jag flyger. Men har sett det parkerat tre-fyra gånger på LHR.
Tack för alla snälla kommentarer.
 

Najk

Medlem
Fantastiskt reportage och många härliga bilder! Jag förstår att det var en upplevelse för livet.
 

Zwizz

Medlem
Tack för att du delade med dig av detta. Kunde inte sluta läsa då jag väl började.B777 är min favorit i luften så det var extra kul.
 

JonW

Medlem
Vet inte om jag läste slarvigt, men jag såg inte mycket om hur comforten på själva delivery-flighten var, såg inte ens en stol, men det fanns väl förhoppningsvis...
Och vilka champagner, viner och delikatesser serverades?
 
Toppen