Även Brussels Airlines introducerar nya stolar

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av Erik Bernskiöld, 14 Januari 2012.

1. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    1 person likes this.
  2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tycker det ser ut att vara precis samma stolar som Swiss har.

3. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra stolar. Hoppas SAS väljer dessa eller fiskbensstolarna.

4. Jacob

Jacob Medlem

Och Finnair...

Men det är bra! Kanske skulle kolla vad Brussels Airlines har för priser till New York från Sverige när nya linjen drar igång.

5. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det någon som har testat BRU-JFK i C med de nya stolarna?

6. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  7. Det ser fantastiskt ut!

Bilderna var riktigt bra, man skulle kunna tro att de hyrt in Jonas C som fotograf:D

Halvt off topic:
    Jag har funderat på att testa BRU, vilket är det enda Europeiska bolag i Star Alliance som jag inte flugit med... Nu när SAS pressat upp priserna på linjerna till Italien ser både SWISS & BRU intressanta ut

8. Dessa stolar introducerades när SN återöppnade BRU-JFK i juni i år, och är samma som Swiss och delvis Finnair. Om jag har uppfattat rätt skall dessa även finnas på Austrian från och med vintern, samt att det är denna stol BMI skall använda på "mid-haul"
    http://www.businessclass.se/british...-british-airways-united-kingdom-mid-haul.html

Det som sägs från källor med access till British Airways är att Lufthansa hade redan beställt dessa för SN, OS och BD innan British Airways förvärvade BD.

SN skall sedan uppgradera deras gigantiska flotta på 5 A330-300or med produkten
    Brussels Airlines - corp - Our Fleet

9. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skulle ni åka Lufthansa C på A380 eller SN C?

Jag gillar LX C stolar och om dessa är som LX C och inte fusk lie flat med "kasvinkel" så man kasar neråt hela natten så är det ett stort plus.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!