Senaste nytt

Är Köpenhamn-Peking-Johannesburg tillåten routing?

ELOS

Medlem
Skriver pa engelskt tangenbord vilket ni far ursakta....

En Eurobonusfraga : ar routing CPH-PEK-JNB tillatet? South African verkar ha blockat awardtillgang 2 veckor i juli 2017 nar jag vill resa.... men denna mojlighet finns.

Tacksam for expert svar!

ELO
 

Dr. Miles

Expert
Om det är en SAS EuroBonus fråga, tror jag att det är bäst att du postar i SAS delforumet.
Flygbiljetter delforumet är mest för betalda biljetter.

Det som du skrev nämnde jag likadant i den här tråden, men än så länge ingen har rapporterat i "Posta din lyckade bonusresor" tråden.

SAS EuroBonus bonusresor via en tredje zon | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Du kan ringa och fråga till SAS agenter om det går. Har du tur accepterar de din routing som en awards kostnad. Men jag tror att svaret är nej (eller som summan av flera awards poängkostnad).
 

JohanA

Medlem
I tillägg till tidigare talare kan vi lägga till att det inte behöver var en block... det är ingen ovanlighet att award i premiumklasser (du anger inte vilken klass det gäller) är slutsålda under sommaren till/från Sydafrika.

För övrigt kan du göra en mjukvaruinställning på tangentbordet så du kan skriva svenska tecken som vanligt, om du skulle vilja det...
 
Toppen