Senaste nytt

Är följande route giltig på en SAS Eurobonus bokning?

pswe

Medlem
Du läste mina tankar . Lutar åt att köpa en anslutning separat som du beskrev men tänkte bara kolla att jag förstås reglerna rätt...

Jag vet inte heller var vi har för avsikt att åka från Chicago, några tips? . Hyfsat varmt och inte alltför långt bort från ORD. Sen är jag lite trött på Florida för att komplicera det hela, hehe.
När på året?
 

fcx

Medlem

palmen

Moderator
Behöver en enkelbiljett till Auckland.

Är denna rutten godkänd med 2-4-1 tro?

GOT-FRA-LHR-SIN-ADL-AKL

Är väl endast 1 stopp i destinationszonen då SIN tillhör annan zon än AKL.

Hittar ingen bättre routing till LHR från GOT den dagen heller tyvärr, brukar Tallin har åsikter om det?


Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Det bör inte vara något problem, du måste stoppa 1 gång i annan zon på väg till Australien och sne kan du göra ett stopp i destinationszonen. Att flyga GOT-FRA-LHR ska inte vara några problem heller även om skatterna kommer åka upp en del (är dyrt via båda dessa flygplatser)
 

Steve

Medlem
Har lite funderingar inför en resa i slutet av oktober mellan Arlanda - Chicago, i nuläget är resan bokad som award i SAS Business. Hade tänkt försöka hitta Lufthansa First men vill gärna ha ett stopp i New York med övernattning på ditresan. Finns det någon gräns för hur länge man kan mellanlanda i en bokning?
Skulle vilja anlända New York dag 1, övernatta och åka vidare till Chicago på kvällen dag 2. Är det ok i en awardbokning?
 
Toppen