Senaste nytt

Är en resa med Qatar Airways på business class medicinen mot flygskräck? Recension av Qatar Air...

Henrico

Medlem
Bra berättelse, och många har samma problem. Själv älskar jag att flyga även om jag har varit med om såväl blodiga sår från turbulens som rök i kabinen. Är dock väldigt rädd för att flyga Economy på long haul.. :p

Påminner mig dock om en av de mest pinsamma saker jag har gjort på ett flygplan. För några månader sedan skulle jag flyga till ORD från ARN.. Utan att tänka mig för tog jag upp ett mail från en kollega som tyckte jag skulle titta på en film med Chicago Air crashes vilken jag förstås gladeligen börjar spela upp filmen när vi väntar på att folk ska boarda... Ser då till min förskräckelse att passageraren bredvid sitter och tittar på min padda med en fullständigt skräckslagen blick. o_O

Vi lyckades dock vända min idioti till att bli något humoristiskt då vi började prata en hel del - och vips - var vi på 30' fot utan att personen i fråga ens hade funderat på att vi hade startat - men det kunde lika gärna gått komplett åt h*vete...

....är numer lite mer noga med vad jag tittar på före och under flygningar.
 
Toppen