Senaste nytt

Är du ett Äpple ombord?

ACervin

Medlem
Håller med Palazzi föredrar min Macbook Air framför min iPad 2. Går att använda till så mycket mer och det är värt extra vikten.
 

OnAir

Medlem
Ett äpple ombord? Är det någon som är ute och reser med sina päron? :)

Äh, Samsung Galaxy S3 och mina kära QC15. Varför krångla till det?
 
Allt annat än Apple har misslyckats att leverera bra batteritid vilket är viktig vid resande. Även Apple suger när det gäller Skype men med Facetime får man ändå bra samtalstid. Retina skärm är något som försvårar val av alternativ.
 

shibuyax

Medlem
Kör en hundraprocentig äppelmust med iPad mini och det självklara monkeyclassarbetsverktyget, en Macbook Air 11" som överlever även när den ouppfostrade resenären framför panikfäller stolsryggen. En iPhone 5 på det och sen är mixen klar.

Bonustips för den applefrälste på resande fot som vill åt strömuttag långt, långt bort. En klassisk radioapparatströmkabel passar utmärkt i valfri laptopladdare från Apple och väger mycket mindre än den långa kabel som följer med laptoplådan. Vill man optimera ända in i kaklet införskaffas med fördel en amerikansk Apple TV – där medföljer en snygg amerikansk lättviktssladd som passar laptopladdaren (gör sig bra i både USA och Japan, till exempel).
 
Hmm..

iMac, iPhone 5, Macbook Air, Macbook Pro Retina, fast jag hatar ordet och en iPad mini. Glömde nästan att jag har en Mac Mini också till tv:n så man kan nog säga att jag är en sektmedlem ;)

På resa brukar däremot bara iPhone och iPad följa med. På längre turer åker MB Air också med.
 
Last edited:
Toppen