Senaste nytt

Är detta Turkish Airlines nya Business Class? [Bild]

JensE

Medlem
Sitter i skrivande stund från ett plan med denna kabin. Sjukt mycket trevligare än den andra. Finns förvaring som inte existerade på a330 som jag flög för några veckor sedan.
Dessutom annorlunda IFE med live TV + Internet.
TC-JOG heter kärran.
 

Jonas C

Medlem
Då sitter vi på samma kärra, du har pm :)
Gå fram och hälsa istället!

Sitter i skrivande stund från ett plan med denna kabin. Sjukt mycket trevligare än den andra. Finns förvaring som inte existerade på a330 som jag flög för några veckor sedan.
Dessutom annorlunda IFE med live TV + Internet.
TC-JOG heter kärran.
Pictures or it didn't happen!
 

mash

Medlem
Jag fick nöjet att testa denna för några veckor sedan BKK-IST, inte mycket skillnad mot den gamla inredningen förutom uppdaterad IFE. Tyvärr råkade mitt säte (3K) ha en trasig touch-fjärr, så man fick knäppa upp bältet, resa sig och "gå" bort till skärmen för att toucha på själva bildskärmen för att välja film, justera volym osv. Dvs ett riktigt i-landsproblem som man definitivt inte upplever i ekonomiklass :)

Av någon anledning så tyckte jag maten höll högre kvaliteten än tidigare resor jag gjort med TK.

IMG_20150613_131021-nopm-.jpg
Pumpasoppa

IMG_20150613_132130-nopm-.jpg
Oxfile, dock klassiskt misstag att välja kött i luften. Det blir aldrig lika bra som färskt grillat på marken.

IMG_20150613_135722-nopm-.jpg
Chokladfondanten och glassen var helt underbara.
 
Last edited:

mash

Medlem
Just ja, kom ihåg en bra uppdatering dom gjort. Numera har man ett djupt rymligt fack för hörlurar, telefon osv under mitten-armstödet där det tidigare satt en fjärrkontroll.
 
Toppen