Är detta standard i First? (Besviken journalist)

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Bryant, 20 Januari 2015.

1. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. Aurora

Aurora Medlem

Av det jeg har lest på internett om First Class-opplevelser, må jeg si (helt uten å ha lest artikkelen) at British Airways sin First Class ikke er den som jeg trakter mest etter. Mest av alt pga maten som ikke ser især imponerende ut.

De har vel hatt det travelt mellom flyvningene, selv om dette ser ut til å være ganske lang tids "grime" som har samlet seg opp...

3. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jo snubben reste på Avios, och biljetterna kostar £2700 enligt artikeln.

4. SAS404

SAS404 Medlem

Exakt vad är det han stör sig så mycket på? Fotstödet lossnar och det är smuts?

5. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ok måste ha missat det. Tolkade det som att priset var från 2700£.

Iofs spelar det ingen roll hur han betalat men jag skulle vara mer irriterad om det var "rena" pengar.

6. JensE

JensE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har upplevt det exakt samma personligen.
    Jag har skickat in bilder till British Airways om hur det såg ut under ottoman, och bad dom se över sina städrutiner.
    Allt det där dammet byggs inte upp genom att dom inte hunnit städa efter en flight utan det måste ta månader för att bli så där vidrigt.

Fick aldrig något svar.

7. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tycker du inte att det räcker?

Fedup, Christian R, flying och 2 andra gillar detta.
  8. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, nog för att BAs First inte är lika bra som hos många andra bolag, men det ska iaf vara rent ombord! Det är inte den delen som folk brukar gnälla på om man säger så...

9. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har bara flugit British Airways F en gång, men det var i nosen på en 747 mellan SFO-LHR. Jag var jättenöjd med alltihopa, inkl servicen och maten. Jag betalade dock "bara" 27.000kr, så jag tyckte ju jag fått en rätt bra deal där också.

simon_says91 gillar detta.
  10. SAS404

SAS404 Medlem

Givetvis räcker det, tyckte det var en så rörig artikel att jag kanske missade något.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!