Senaste nytt

Är det värt att skaffa Best Western Diamond?

Valley

Medlem
I oktober sökte jag två nätter i NYC och det fanns inte ett rum under 3.500:-, hittade ett BW hotell i hörnet av 36 gatan och 6 avenyn för 36k poäng per natt, blev UG till översta våningen en drinkcheck per kväll och fri frukost, det blev två nätter och jag supernöjd. Kommer att spara de 80k jag har kvar för att kunna utnyttja på detta hotell.

H-ete. Inte en tanke på att det fanns BW-Hotell i NYC. Då hade jag kanske kunnat bli av med mina ca 100K poäng där :mad:
 
Så, bränt alla points på en natt i HAM och efter det tänker jag bränna Diamondkortet över öppen eld. Världelöst. Ursäkta hårda ord men jag har framfört mina synpunkter via mail till BW Rewards utan någon som helst förståelse. Noll room upgrades på 15 nätter. Ingen recognition alls. Inte en fruktbit nånstans. Bye bye
 

jerixon

Medlem
Nej upgrades händer verkligen sällan... Har under flera år bott över 30 nätter per natt på BW men inte fått speciellt mkt upgrades.
Dock uppskattat när man får det. Innan BC så var jag dock outbildad och valde BW över Scandic.... Nu fattar man ju lite mer :D
 

ARNBER

Medlem
På måndag frågade jag efter en status match för Club Carlson Gold (som jag fick tack vare SAS Gold). På Tisdag fick jag den godkänt. Idag blev min ansökan efter en complimentary upgrade godkänt. Nu ser jag framemot 10 dagar i Deluxe Harbour View room på Best Western Harbour View i Hong Kong :) Tack BC!
 

ARNBER

Medlem
Jag skrev en vänlig mejl och frågade eftern en uppgrade och nämnde att jag var Best Western Diamond (angav rewards no.) och SAS Diamond. Rolig nog bokade via booking.com ;)
 
Toppen