Senaste nytt

Är det värt att skaffa Best Western Diamond?

Jag tycker mig märka få väldigt mycket snabbare svar på frågor från BW Internationals kundtjänst. Hade en mailkonversation med dom hela morgonen om det finns något hotell i Houston som erbjuder daystay pga ankommer flyg 05 och avgår 18. Väldigt snabva svar. Lika så hjälp från ett hotell i Malmö, svar direkt. Hoppas det har med min status att göra.
 

Valley

Medlem
Jag tycker mig märka få väldigt mycket snabbare svar på frågor från BW Internationals kundtjänst. Hade en mailkonversation med dom hela morgonen om det finns något hotell i Houston som erbjuder daystay pga ankommer flyg 05 och avgår 18. Väldigt snabva svar. Lika så hjälp från ett hotell i Malmö, svar direkt. Hoppas det har med min status att göra.

Malmö - Var det månne Noble House ?

Annars har jag frågat BW om en konferens i Jönköpingstrakten. De svarade aldrig.
 

jerixon

Medlem
Jag mailar alltid till BW kundtjänst i Sverige eller direkt till Hotellet. Brukar få mycket bra service normalt.

Skulle nog inte lägga 7 nätter om jag inte behövde, däremot är det ju lätt att statusmatcha och i Sverige tycker jag det finns värde i detta. Sköna event och gratisgrejer ett par ggr om året och 100kr i check på restaurangen är det jag uppskattar mest.
 

JohanW

Medlem
Var Diamond ett längre tag men märkte aldrig av det. Som nämnts så är 100:- checken det bästa. Möjligen att man fick antal % mer poäng hela tiden också.
 
Nådde Diamond nu, lite ofrivilligt, så känns som att jag är "klar" med BW. Vilken internationell kedja och bonusprogram ska jag satsa på istället nu då? :)
 

JeanHell

Medlem
Man kan matcha ett HHG till ett BW Diamond, gjorde det själv nyss.
Vet inte riktigt när jag kommer nyttja det ännu, har bott på Premier kung Carl (?) vid stureplan och det var iofs bra så kanske där då något tillfälle.
Annars föredrar jag ju ganska mkt mer Hilton-hotellen :)
 

JeanHell

Medlem
De kanske har sparat det där lilla extra till sin nivå nivå, Diamond Select.
Vem vet de kanske fyller på med mer perks allteftersom för att hänga med övriga Hotellkedjor.
Personligen tror jag inte att så är fallet dock:)
 
Toppen