Senaste nytt

Är det inte möjligt att boka Luleå-Linköping?

JanneB

Medlem
Då har jag föredragit Hotel Du Nord (som nu har lagt ner) eller Hotell Gyllen. Båda ligger nära stationen och vårt kontor.
Du har inte testat hotellet som kallas Fawlty Towers som ligger tvärs över gatan från station? Det verkar lite speciellt, skulle var kul att höra ett utlåtande
 

olo

Medlem
Hotell Ekoxen (choice) håller på och totalrenoveras. Ser ut att bli fräscht

Intressant! Hoppas de behåller samma prisnivå som tidigare, för då kan det bli riktigt bra! De har varit i behov av renovering i flera år.

Ekoxen tycker jag är sjysst ställe, även om renoveringen har varit behövd länge. De har två "provrum" som jag har bott i. Under våren har jag alltid bett om att få ett av dessa, vilka de gärna har hjälpt mig med. Nu tror jag att första vändan rum är klara, så om du bokar där säkerställ med receptionen att du får ett nyrenoverat rum. Bland de allra äldsta rummen finns några som skulle jag aldrig vilja bo i igen.

Senast jag var där (början av juli) så renoverade de även restaurangen så då var det lite stökigt med frukost, som var i det största konferensrummet, men så fort det blir klar, så blir det nog bra igen. Någon som vet när det är klart, eller om det redan är klart? Tror inte det skulle pågå så länge.

En nackdelen med Ekoxen är att det inte finns några träningsmöjligheter. Det tror jag förvisso ingår i ombyggnadsplanerna även om det ligger en bit bort i tid. Så det gäller att packa löparskorna och ta en runda mellan slussarna när man är i Linköping istället.

Ni får väl köra en LPI-träff där nere. Finns ju flera medlemmar där nere. Kan varmt rekommendera De Klomp för ändamålet.

Om det blir träff på De Klomp, så säg till i god tid så att jag kan styra en resa till Östergötland då, nu när mina engagemang i regionen har minskat. Men De Klomp är värt att stuva om lite för.
 

agehall

Medlem
Du har inte testat hotellet som kallas Fawlty Towers som ligger tvärs över gatan från station? Det verkar lite speciellt, skulle var kul att höra ett utlåtande

STAY AWAY!!!1 Nuf said.

Vill man sponsra en fifflare så visst. Vill man stötta Stadsmissionen istället så går man till von Dufva, som är hetaste stället i stan just nu.

Fifflare? Vad har du för belägg för det?
 
Toppen