Senaste nytt

Är det inte möjligt att boka Luleå-Linköping?

Testade Elite för något år sedan och blev besviken. Kändes gammalt och tråkigt. Sedan tyckte jag det var svårt att hitta till parkeringen. Men det kan ju vara jag . Numer blir det som sagt Scandic City
 

AtleFlyg

Medlem
First Hotel Linköping... Bra läge och svinbra mat samt träningsmöjligheter.. eller bara slappa i Jacuzzin på taket.
Bra priser också som ligger på Scandic nivå. Brukar bo där allt som oftast och ska dit nästa vecka igen.

EDIT: De har parkeringsgarage också i huset för 150:-
 
Ja, Scandic Hilton ska vara rätt bra. Jag har aldrig testat det själv, men de som jag pratat med säger att det är bra.

Det var många år sedan jag bodde på First och Elite i stan, men båda var väl OK - inget att skriva hem om, men de funkar. Ekoxen är lite varierande, men de har bra frukost och ibland extremt bra priser.

De hotell man ska hålla sig låååångt borta från är Scandic Frimurarhotellet och Best Western. Scandic väst är inte heller någon höjdare.

Eftersom jag själv inte har något större engagemang i svenska hotellkedjor, så blir det ofta något mindre hotell om inte Ekoxen har bra priser. Då har jag föredragit Hotel Du Nord (som nu har lagt ner) eller Hotell Gyllen. Båda ligger nära stationen och vårt kontor.
När bodde du på Frimis sist?
 

flum

Medlem
First Hotel Linköping... Bra läge och svinbra mat samt träningsmöjligheter.. eller bara slappa i Jacuzzin på taket.
Bra priser också som ligger på Scandic nivå. Brukar bo där allt som oftast och ska dit nästa vecka igen.

EDIT: De har parkeringsgarage också i huset för 150:-
Du är inte där torsdag? jag har kvällen ledig och vore kul att hitta på nå't. Gäller även @Cristoffer Cedergren
 

agehall

Medlem
De har glömt fönstren isåfall. När jag låg i sängen på 4e våningen lät det som att bussen på St. Larsgatan körde rakt igenom mitt rum.

Kombinera detta med Scandics vanliga standard på sängar (dvs hårda med tunn kudde som bara är luft) så blir det en natt med ganska lite sömn.
 
Toppen