Senaste nytt

Är det inte möjligt att boka Luleå-Linköping?

Wendestam

Medlem
Gjorde en fiktiv bokning från Trondheim till Linköping baraför att testa och det gick bra. TRD-OSL-CPH-LPI. Så det är lite skumt att man inte kan göra den från norra Sverige... Pris ca 3500kr t.o.r. i Go under nästa vecka.
Borde ju framföras till SAS att önskemål finns om att kunna boka inrikesflighter inom Sverige (VIA CPH/ARN) från LPI.
 

flum

Medlem
Gjorde en fiktiv bokning från Trondheim till Linköping baraför att testa och det gick bra. TRD-OSL-CPH-LPI. Så det är lite skumt att man inte kan göra den från norra Sverige... Pris ca 3500kr t.o.r. i Go under nästa vecka.
Borde ju framföras till SAS att önskemål finns om att kunna boka inrikesflighter inom Sverige (VIA CPH/ARN) från LPI.
mmm, ska ta upp det med sas. Kommer förmodligen behöva göra ett antal resor närmaste året.
 

agehall

Medlem
Boende i Linköping är ett h-vete. Det finns för få hotellrum i stan och mitt stamställe har tyvärr stängt.

Vart ska du vara @flum? Mjärdevi, city eller någon annanstans?
 

flum

Medlem
Boende i Linköping är ett h-vete. Det finns för få hotellrum i stan och mitt stamställe har tyvärr stängt.

Vart ska du vara @flum? Mjärdevi, city eller någon annanstans?
Kan inte annat än att hålla med. Ska till mjärdevi/universitetsområdet den här gången. Scandic väst går dock fetbort, jag brukar bo inne i stan och ta bussen.
 

agehall

Medlem
Ja, Scandic Hilton ska vara rätt bra. Jag har aldrig testat det själv, men de som jag pratat med säger att det är bra.

Det var många år sedan jag bodde på First och Elite i stan, men båda var väl OK - inget att skriva hem om, men de funkar. Ekoxen är lite varierande, men de har bra frukost och ibland extremt bra priser.

De hotell man ska hålla sig låååångt borta från är Scandic Frimurarhotellet och Best Western. Scandic väst är inte heller någon höjdare.

Eftersom jag själv inte har något större engagemang i svenska hotellkedjor, så blir det ofta något mindre hotell om inte Ekoxen har bra priser. Då har jag föredragit Hotel Du Nord (som nu har lagt ner) eller Hotell Gyllen. Båda ligger nära stationen och vårt kontor.
 
Toppen