Det har varit en hel del klagomål (bl.a. på FT) från folk som flyger AA domestic first mycket vad gäller maten sedan de ändrade om lite i servicekonceptet. Det är ofta någon ganska torr och tråkig sallad med kyckling [normalt stentorr] eller liknande. Det du har nere till vänster ser ju mer ätbart ut...
Har flugit AA domestic en del (både i F och Y), och service är alltid hit&miss med antingen jättetrevlig personal som gärna frågar om man vill ha mer, eller så är de halvsura och gömmer sig. Brukar dock sällan vara något problem om man ringer på klockan, eller passar på att fråga efter något vid ett toabesök.
Har nästintill obefintlig erfarenhet av UA (två Embraer 145-flygningar på 2.45h i år), men fick mycket tillmötesgående service och blev erbjuden dricka ca var 30:e minut (i bägge riktningar med olika crew). Mycket underligt att de inte hade varma drycker på en flight av den längden dock; sades att de inte hade utrustning för att koka saker i galley!
Har flugit AA domestic en del (både i F och Y), och service är alltid hit&miss med antingen jättetrevlig personal som gärna frågar om man vill ha mer, eller så är de halvsura och gömmer sig. Brukar dock sällan vara något problem om man ringer på klockan, eller passar på att fråga efter något vid ett toabesök.
Har nästintill obefintlig erfarenhet av UA (två Embraer 145-flygningar på 2.45h i år), men fick mycket tillmötesgående service och blev erbjuden dricka ca var 30:e minut (i bägge riktningar med olika crew). Mycket underligt att de inte hade varma drycker på en flight av den längden dock; sades att de inte hade utrustning för att koka saker i galley!