Är det en bra tid att åka till Thailand i april?

Diskussion i 'Resmål & visum' startad av Mr.T, 14 Augusti 2013.

1. Mr.T

Mr.T Medlem

Hej,

Är det lugnt att åka till Thailand ( Koh Samui) i April, mest på tanke på väder. Vet att det är varmt men hur mycket regnar det? Skulle ni åka ditt då?

2. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det oktober eller april? I Början av oktober kan det vara lite blåsigt Men åk Thailand är alltid bra!

3. Mr.T

Mr.T Medlem

Det är April, hur är vädret då? Sorry skrev fel ändrade mig från Höst till Påsklovet igår, hur ändrar man det?

4. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det gör "någon" snart, du kan inte ändra. April är toppen kan komma någon regnskur på em.

5. Mr.T

Mr.T Medlem

Ok, tack så mycket. Då kör jag på det

6. Traveller

Traveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kör på. April är den sista något säkra månaden. Kan dock vara lite blåsigare än tiden kring nov-mar skulle jag säga. I övrigt håller jag med om att solen kommer låta er svettas till belåtenhet, dock avbruten av ett eller annat härligt svalkande regn. Men, vad gör det med en Singa i handen?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!