Senaste nytt

Är Amex Platinum rätt val för mig?

Från och med 31 juli läggs förmånen restaurangbokning via Connoisseur ner. Knappast något jag kommer sakna. Har försökt fixa bord på fullsatta krogar via Connoisseur tre gånger - samtliga gånger har de misslyckats. Däremot så kommer ju Amex Nu förmånen med bordssläpp kl 13:00 på onsdagar finnas kvar, och den har faktiskt kommit till användning.

Undrar hur det blir med nattklubbsbokning via Connoisseur?
Nattklubb ska finnas kvar, efter samtal med dem om annat så kom det på tal.
 

mischadee

Medlem
Hej. Har letat efter info i denna tråd men ej hittat. Vad händer med mitt Priority Pass om jag beslutar mig för att säga upp mitt Amexkort efter tre månader? Får jag behålla mitt Priority Pass eller slutar det också att funka?

Tack
 

mischadee

Medlem
Tack för snabbt och bra svar agehall. Följdfråga. Visst får jag sign up bonusen på 200 000 MR points även om jag har SAS Amex Premium idag?
 

mischadee

Medlem
Helt förståeligt med PP. Har även en fråga gällande Pontus Loungen. Får man tillträde till den även när man ankommer Arlanda?
 

mischadee

Medlem
Där kan det vara skillnad på vad du borde få och vad du faktiskt får, till din fördel.

Hehe, det låter bra men jag antar att det blir vad det blir eftersom när jag ringde dem och pratade om möjlighet till något ytterligare erbjudande än vad som redan finns så var det blankt, NEJ.
 
Toppen