Senaste nytt

Äntligen ska jag få flyga med stil! Men ett par frågor....

Dr. Miles

Expert
Kan tipsa om denna annars. Priset finns i maj och juni (vad jag hunnit kolla). Dock är detta från Bromma men de kanske fungerar ändå?

Visa bifogad bild 22489

Priset för 2 personer ligger på 3394Euro för 2 personer. På Jet Aiways kan man få åka deras nya A330-300 med riktigt fräscha säten!
Dr. Miles kanske kan få fram fare och regler kring denna?
Jag tror att det är den här dealen, fast uppdaterat version.
http://www.businessclass.se/forum/d...-t-r-jet-airways-15-000-sek-inkl-skatter.html

EDIT: Dealen gäller bara för köp idag 2013-DEC-10.
 
Last edited:

Thornado

Medlem
Tack för tipset!

Tyvärr så kräver bröllopa på Arlanda att man har ett flyg samma dag!

Ni får väl boka en billig ARN-GOT/MMX/LLA(den som blir billigast)-ARN och sen åka iväg på er långa resa från Bromma dagen efter. :)

Eller ni borde väl förresten kunna boka ARN-MMX med SAS och sen MMX-BMA med Malmö Aviation så kommer ni till rätt flygplats med en "bättre" routing än via taxi....
 
Last edited:
Ni får väl boka en billig ARN-GOT/MMX/LLA(den som blir billigast)-ARN och sen åka iväg på er långa resa från Bromma dagen efter. :)

Eller ni borde väl förresten kunna boka ARN-MMX med SAS och sen MMX-BMA med Malmö Aviation så kommer ni till rätt flygplats med en "bättre" routing än via taxi....

Tyvärr tycker min blivande att själva vigseln är viktigare än flygbiljetten och vill ha en snabb rutt.
Fruntimmer är konstiga! :rolleyes:
 
Toppen