Senaste nytt

Äntligen ska jag få flyga med stil! Men ett par frågor....

Det är VIP-service som anordnar det. Det är inte allra högst upp i tornet utan på det tredje våningsplanet uppifrån, fortfarande med en fantastisk utsikt över terminalerna och bana 1. Om jag minns rätt fick man följa med på en vigselcermoni i serien Stockholm-Arlanda som gick på TV3 för några år sedan.

Det stämmer bra det. Det kostar straxt under 10 000 kronor. Sedan får man visst själv boka präst. Det är blivande Mrs. Spiff som har koll på detaljerna.
 

Storsteffe

Medlem
Stort tack alla för era svar. Jag har ännu inte begripit hur ni bokar dessa komplicerade rutter. Är det via resebyrå?

Ringa flygbolaget eller via en del flygbolags hemsidor, själv orkar jag sällan komplicera till det allt för mycket. Ofta får man jättebra hjälp här på BC.se . Jag skulle dock tipsa om denna deal.

http://www.businessclass.se/forum/d...merican-airlines-13-900-sek-inkl-skatter.html

Då kan ni lägga in stopover i New York på vägen dit eller hem och ett par dagar i solen kanske kan locka? Dessutom blir det mycket flyg för pengarna.
 
Kan tipsa om denna annars. Priset finns i maj och juni (vad jag hunnit kolla). Dock är detta från Bromma men de kanske fungerar ändå?

Jet airways!!.png

Priset för 2 personer ligger på 3394Euro för 2 personer. På Jet Aiways kan man få åka deras nya A330-300 med riktigt fräscha säten!

A330300FlatBed.jpg A330300PremierClassSeats.JPG
Dr. Miles kanske kan få fram fare och regler kring denna?
 

Attachments

  • Jet airways!.png
    Jet airways!.png
    22,8 KB · Visningar: 333
Last edited:

Xilan

Medlem
Kan tipsa om denna annars. Priset finns i maj och juni (vad jag hunnit kolla). Dock är detta från Bromma men de kanske fungerar ändå?

Om jag skulle gift mig i Arlandatornet, skulle jag tyckt att det skulle kännas lite B att ta en taxi till Bromma för att flyga därifrån. Betalar man redan för VIP-service skulle jag hellre ta ett flyg från Arlanda för att få full valuta för pengarna.
 
Toppen