Äntligen - Rickard Gustafson i Aftenposten

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av TreD, 3 December 2011.

1. TreD

TreD Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    "...og jeg tar sikte på at vi i løpet av første halvdel av neste år kan innføre servering av gratis kaffe, te og brus på alle flyvinger. Samtidig beholder vi servering av for eksempel gratis frokost på innenriksreiser i Norge og Sverige."

Detta är tydligen redan under test (FRA-ARN), som någon här på forumet berättade i veckan som gick.

5 personer gillar detta.
  2. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gratis frukost i Economy är ju trevligt, men gör ju att "produkten" även fortsättningsvis kommer vara inkonsekvent och svår att förstå...

3. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Produkten är redan svår att förstå. Även jag som van flygare kan ha svårt att veta vad som kommer ingå i ekonomiklass på SAS-flyget (förutom ingenting).

4. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gratis frukost, kaffe, te och brus ingår i ekonomi - resten gäller fram med det kombinerade EuroBonus/xx-kortet...
    Svårare än så hoppas jag inte att det blir.
    Helst skulle jag dock vilja översätta ordet "brus" till "skumpa".... :cool:

5. Homer

Homer Medlem

Skumpa heter sprudlevann, rusbrus betyder alkoläsk

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!