Senaste nytt

Äntligen kan man boka från Stockholm med Cathay Pacific

AABack2ARN

Medlem
Kanske har Martin pratat med folk från Cathay Pacific och påtalat om problemet med Stockholm?

Jag kontaktade Cathay i Danmark för ett år sedan och ställde frågan om man kunde boka via dem även om man ville resa från Stockholm. Svaret var nej och inga officiella planer på att ändra detta. Glad att han hade fel :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Lukas2

Medlem
Jag kontaktade Cathay i Danmark för ett år sedan och ställde frågan om man kunde boka via dem även om man ville resa från Stockholm. Svaret var nej och inga officiella planer på att ändra detta. Glad att han hade fel :)
Jag har också varit i kontakt med dem och kollat ifall de kan hjälpa til och boka. Men fick ett nej och de hänvisdes till resebyrå/resebyrå online. Så frågan är vad de gör som sitter på det kontoret? ;)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Lukas2

Medlem
Kanske har Martin pratat med folk från Cathay Pacific och påtalat om problemet med Stockholm?
Jag vill ju tro att det är alla de gånger jag har fyllt i utvärderingsformulär. Så har jag skrivit att det är tråkigt, trist och smärre katastrof att man inte kan boka från Sverige direkt från deras hemsida. Så är det så, tar jag gärna på mig äran, att det är fixat. ;)
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen