Senaste nytt

Äntligen Etihad

rvarttinen

Medlem
Tack för en trevlig rapport, bra bilder! Själva åkte vi med Etihad för ungefär ett år sedan, från just Paris (codeshare med AF och AF flightnummer -> kvalificerande poäng på FB-kontot!). Trevlig och bra service, bra kvalitet på det som serverades tycker jag. Emriates är mer, som du nämner, uppsluppna - Etihad lite mer tillbakahållet sätt. Båda bolagen har sina kvalitéer och jag kan mycket väl tänka mig flyga mer med både Eithad och Emirates.
 

Johanna

Medlem
Bra och utförlig rapport

Jag har alltid med mig ett par tunna tofflor just av det skälet du uppger. Jag är inte så kräsen men att gå både i kabinen och på toa i strumpor känns inte ok. Där går min gräns. Mår illa när jag ser alla som går barfota.

Tack igen.
 

pep

Medlem
Dejligt, tak @ACervin Sikken lyst jeg får til at prøve Etihad..Jeg bliver nu helt klar over, at jeg vist er køre træt med QR som jeg kender til hudløshed. Mangler nye æventyr, udfordringer, og oplevelser. Jeg må starte på economy, ellers vil jeg næppe opdage alle goderne i C. Derefter er der jo også F :)
 

Sofia

Medlem
Oh la la! Trevlig läsning, som alltid. Har ju inte testat Etihad alls ännu men nu har det absolut kommit upp på min "måste-lista" :)
 

Smuffe

Medlem
Jag har haft turen att få prova Etihad för ett par år sedan och var mer än nöjd utöver en bitter och inte alls social, glad och trevlig flygvärdinna...
Hon gjorde sitt jobb, that's it och inget mer och kunde inte ens le lite när man gjorde sitt yttersta för att tacka för allt osv.
Dessutom hade jag henne även på returen. :p
Alla andra var kanon och hela produkten är grym!

Tack för en riktigt bra rapport!
 

jumbooze

Medlem
Både ja och nej, det finns ett sittområde mellan First och Business; The Lobby, där man kan sitta och ta en grogg. Bordsservering men ingen fysisk bar vad jag förstått, ej testat själv.
Jag skulle säga att det är lobby med bordsservering, jag satt där medan de bäddade min säng.
 
Toppen