Senaste nytt

Ännu en nedgradering från first class till business class!

jumbooze

Medlem
Gillandet är ett ogillande, som sagt är det väldigt synd att det hände dig och ännu sämre på hemresan än på utresan, nu är du utlämnad till deras "goodwill"...
 
Säger som föregående inlägg att våra gillande är ett ogillande men ett bekräftande att jag från min sida håller med vad du skriver @Jakob K.

Gissar att du fick costumersaffair@emirates.com som du skulle kontakta? Jag skickar PM till dig med lite vettig info då jag mailat över 40 mail till dom senaste året och då har jag enbart gjort 2 T/R resor med dom otroligt nog.....

Fick du även en nedgradering HKG-DXB eller blev de bara DXB-ARN?
 

Tockstew

Medlem
Vad jobbigt. Snacka om att bli snuvad på konfekten. Det borde inte ens behöva bli en diskussion. Full kompensation och lite till är rimligt om man vill spela i premiumligan. Även irrops måste liksom vara premium om ni förstår vad jag menar.
 
Last edited:

Matsson

Medlem
Stod i samma kö med fru och barn på väg hem från KUL, 2014 med downgrade till ARN. Helt ointresserad personal, tog 20 minuter. fick 3200:- efter ett antal mejl till ansvarig i Dubai.
Fick statusmatch till Gold som plåster men bestämde mej på stående fot att aldrig mer lägga min business till detta bolag.
Sitter nu med c:a 3x25000 points, någon som vill ha dessa till någon upgrade eller liknande?
Får man ge bort dessa poäng? Står kanske på hemsidan, men där vägrar jag gå in då jag blir på dåligt humör bara jag ser loggan:)
 

johhenrik

Medlem
Stod i samma kö med fru och barn på väg hem från KUL, 2014 med downgrade till ARN. Helt ointresserad personal, tog 20 minuter. fick 3200:- efter ett antal mejl till ansvarig i Dubai.
Fick statusmatch till Gold som plåster men bestämde mej på stående fot att aldrig mer lägga min business till detta bolag.
Sitter nu med c:a 3x25000 points, någon som vill ha dessa till någon upgrade eller liknande?
Får man ge bort dessa poäng? Står kanske på hemsidan, men där vägrar jag gå in då jag blir på dåligt humör bara jag ser loggan:)
Du kan ju alltid uppgradera någons biljett för de poängen. @simon_says91 kan förklara hur man gör tror jag. :)
 

FF#1

Medlem
Du kan ju alltid uppgradera någons biljett för de poängen. @simon_says91 kan förklara hur man gör tror jag. :)

Vågar man testa det, tänk om man blir nedgraderad igen....? :)
Lite svårare att reda ut för ARN... gissar att de sätter i halsen när de ser att person A har bokat en resa i C, som person B har uppgraderat med poäng till F som sedan flygbolaget bumpar ner.

Nä skojar bara, det är som sagt trist att de falerar på denna viktiga punkt, kundbemötande när det går snett.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Homer

Medlem
stor
@Martin Björnström har redan gett en mycket utförlig förklaring till varför den nämnda tråden stängdes, vilket handlar om att tråden inte längre handlar om frekvent resande/premiumresande utan om ett rättsärende. Inget annat. Off topic brukar man normalt kalla det.

Med den motiveringen borde trådar som de här också stängas, i synnerligen den sistnämnda som till stor del handlar om
att med rättsliga medel tvinga Norwegian att göra rätt för sig.


Regelverket (EG) nr 261/2004 - dvs EUs regler om passagerares rättigheter |

Dreamlinereländet för Norwegian verkar aldrig ta slut |
 
Toppen