Ändra bonusprogram i bokning, Aeroflot

Diskussion i 'Skyteam' startad av Svartson, 27 Februari 2014.

1. Svartson

Svartson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bokade en resa med Aeroflot via Expedia.. dessvärre blev det lite strul i webbläsaren vilket resulterade i att bonusprogrammet i bokningen blev registrerat som Aeuroflot Bonus istället för, som jag hade för avsikt, FlyingBlue. Finns det något sätt att ändra detta på? Det verkar inte gå genom Aeroflots webbsida när jag klickat runt.. inte heller kan jag lägga till resan i mitt FlyingBlue-konto på KLM:s webb eftersom förnamnet där inte stämmer överens med bokningen (angav båda mina förnamn i bokningen eftersom, ja, man vet aldrig med Ryssland..). Tacksam för tips!

2. nilsson

nilsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ange ett annat bonusprogram när du checkar in.

3. Svartson

Svartson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack, men det finns inget sätt att göra denna justering innan incheckning?

4. nilsson

nilsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är inget problem som jag försökt lösa på webben. Du kan enkelt prata med incheckningsagenten och be om en ändring när du väl är på flygplatsen.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!