Ändra bonuskort online hos Swiss

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av 090034208, 27 Oktober 2011.

1. 090034208

090034208 Medlem

Land:
    Finland Finland
    Hej!

Skall åka Arn-Zrh med LX i economy. Skall ändra mitt EBS som finns i bokningen till A3: stamgästkort men kan tydligen inte göra det när jag tar fram bokningen.
    Min fråga är således, kan man ändra det online (24h före) när incheckningen börjar?? Swiss har tydligen ett eget bokningsprogram.
    Ni som checkat in online med LX, såg ni någon sådan möjlighet?

2. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Enklast är att ringa LX CS och ändra, eller om du även är medlem i M&M kan du logga in där och använda pnr (inte LX numret) och ändra där till valfritt program, men du måste i vilket fall som helst ha pnr.

3. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Stäm för säkerhets skull av vid incheckning. Jag har varit med om att ändring på Lufthansa gått igenom och sett korrekt ut men att Aegeannumret ändå inte kommit med. Som tur är så är Aegean mycket lätta att efterregistrera hos, så länge inte något annat frequent flyer program ligger inne och stör förstås.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!