Senaste nytt

Fogg - ny svensk mobiloperatör

Palazzi

Medlem
Mycket intressant för min del!


Sverige, Danmark, England, Irland, Italien samt Österrike ska fungera efter första kvartalet 2013

Länder jag oftast befinner mig i:
1. Sverige
2. Italien
3. England
4. Österrike
5. Tyskland
6. Schweiz

Täcker med andra ord in mina resvanor väldigt bra.

149kr/10gb låter väldigt förmånligt. Måste kolla hur mycket det kostar om man överstiger 10gb...
 
Last edited:

Palazzi

Medlem
Ja för din del lär det vara väldigt bra. Men jag tror det finns andra alternativ också. Man borde kunna få något från tex Vodafone som motsvarar detta tycker jag.

Finns det säkert! :) Jag har vääldigt dålig koll på detta; Nöjer mig ofta med internet på hotellet

Jag brukar tycka att det är skönt att slippa ständig uppkoppling. Tyvärr delas inte uppfattningen av arbetsgivare, studiekamrater etc :p

Ska kolla runt lite... Tycker det är lite osmidigt med tio sim-kort, så vid första anblick verkar "Fogg" bra :)
 

jurgenb

Medlem
Det är troligen 3's nät som används då länderna stämmer in alldeles förträffligt med var 3 finns!
Vilket innebär att det normalt är ganska bra kräm i nätet!
 

lnixon

Medlem
Det är troligen 3's nät som används då länderna stämmer in alldeles förträffligt med var 3 finns!
Vilket innebär att det normalt är ganska bra kräm i nätet!

Bra gissning: "Make sure that the APN settings in your device are correctly set to internet.foggmobile.com or bredband.tre.se."

Men jag är lite förvirrad. Det här är ett enbart-data-abonnemang, ingen telefoni? Eller?
 
Toppen