Senaste nytt

Julkalendern lucka 10 - SE/DK/NO till London från 10.000 poäng

agehall

Medlem
Nu börjar det likna något. Är dock osäker på att jag hinner åka till London under denna period, så det är tveksamt om jag hinner nyttja detta. Men det är ett bra erbjudande...
 

Dr. Miles

Expert
Nu börjar det likna något. Är dock osäker på att jag hinner åka till London under denna period, så det är tveksamt om jag hinner nyttja detta. Men det är ett bra erbjudande...

Om jag har förstått rätt, kan man avboka bonusresor med SAS EuroBonus poäng som är bokad på SAS webbsida gratis, så länge du avbokar via SAS webbsida. Var det inte så?
 

agehall

Medlem
Osäker på om det är helt gratis, men det kostar oavsett inte många kronor.

Dock vet jag att det är rätt körigt i Q1 och ska jag göra en detour innan jag ska till USA så får jag nog räkna med att jag behöver ta igen lite tid...
 

LinuxSam

Medlem
Verkar gälla Eco Extra och Businessclass också... inte för att det är någon större skillnad på intra europa... Eco Extra kostar 15000p och Businessclass kostar 20000p

/LinuxSam
 

GOTATH

Medlem
Trevligt erbjudande. Ser att BA matchar det i annonsflödet på denna sidan med "London inkl två hotellnätter för 2029kr" :p
 

vicce

Medlem
Nu börjar jag tycka att SAS julkalender börjar likna något. Dock så vet jag inte riktigt hur mycket tid jag har att resa iväg i jan-feb...
Om det är som AHO säger, så kanske man ska boka och i så fall avboka om man märker att tiden inte riktigt finns.
 

Dr. Miles

Expert
Om det är som AHO säger, så kanske man ska boka och i så fall avboka om man märker att tiden inte riktigt finns.

Bonusresans av-/ombokningsregler:

SAS skrev:
SAS Special (05/01/2013 - 28/02/2013)

SAS Special på bonusresa i Economy Class

1 - PSGR P1 ADT RULES DISPLAY
FARE COMPONENT 1 ADT STOLON SK XBP00 PU 1 N
FCL: XBP00 TRF: 903 RULE: SMB1 BK: X*
PTC: ADT-ADULT FTC: EU -ECONOMY UNRESTRICTED
PE.PENALTIES
FARE BY RULE

CANCELLATIONS

CANCELLATIONS PERMITTED.
NOTE -
CANCELLATIONS ARE PERMITTED SUBJECT TO A POINTS PENALTY.​

CHANGES

BEFORE DEPARTURE
CHANGES PERMITTED FOR REVALIDATION.
CHANGES NOT PERMITTED IN CASE OF REISSUE.

AFTER DEPARTURE
CHANGES NOT PERMITTED.​

SAS skrev:
Kan jag boka av min bonusresa?

Resor och bonusrum bokade online för EuroBonus poäng kan avbokas här på SAS webbplats utan kostnad senast 24 timmar innan utresan, då återförs poängen till ditt konto om giltighetstiden inte gått ut.
För avbokning vid senare tillfälle kan du använda avbokningsformuläret eller ringa SAS Customer Contact Center.
 
Toppen