Senaste nytt

US Airways skickade mig någon annans biljett!

Gnopps

Medlem
Jag har ett konto hos US Airways Dividend Miles som används endast för att köpa mil som används till bonusresor. För tillfället har jag en aktiv bonusresa till våren. Senast jag pratade med US var en vecka sedan.

Idag kom det ett mail från US med titeln "We owe you miles!". I eposten står avresedatum och bokningskod för en helt okänd resa. Jag öppnade resan på US hemsida och det är en inrikesbiljett i USA för två personer som jag inte känner. Där står inte bara namn och flygtider utan även pris (är ej bonusbiljett) och de sista siffrorna i Visa-kortet som använts för betalning.

Är det någon som har varit med om något sådant här tidigare? Den bästa förklaringen jag kan komma på är att agenten jag pratade med för en vecka sedan av någon anledning kopierat min epost-adress och sedan av misstag kopierat in den i den här nya reservationen, men borde inte andra mail skickats tidigare då?
 

Dr. Miles

Expert

agehall

Medlem
Det är nog bara att låtsas som att solen skiner och se glad ut. Jag misstänker att de har lika bra koll på detta som allt annat - dvs inte alls.
 
Toppen