Senaste nytt

Jag ska inte till Berlin imorn - felaktigt incheckningssms

ucce

Medlem
Fick precis ett sms från SAS med anmodan att checka in på GOT-CPH-TXL imorn. När jag trycker mig vidare i smset står mitt namn och Eurobonusnummer och jag kan checka in.

Det är bara att jag aldrig köpt en sådan resa och definitivt inte imorgon. Om någon reser i mitt namn ska det blir spännande att se om jag får några poäng krediterade :)
 
Last edited:

Gnopps

Medlem
Kan det vara att det är en returbiljett du (eller resebyrå) bokat för att sänka priset på en tidigare enkelresa du haft tidigare? Ofta är returbiljetter billigare än enkelbiljetter så det kan vara din resebyrå som bokat denna för att sänka priset på en tidigare resa.
 

jumbooze

Medlem
Kan du inte ta en sväng till TXL då?
När har du "din" återresa?
Kanske borde du kontakta "chatten" eller kundtjänst...
 

ucce

Medlem
Kan det vara att det är en returbiljett du (eller resebyrå) bokat för att sänka priset på en tidigare enkelresa du haft tidigare? Ofta är returbiljetter billigare än enkelbiljetter så det kan vara din resebyrå som bokat denna för att sänka priset på en tidigare resa.

Hmm, jag får kolla med resebyrån, men det närmaste jag varit i enkelväg tidigare har varit MUC-CPH-GOT-ARN för ett par månader sedan så det skulle ju kunna vara det då...

Om jag inte skulle varit i umeå samma tid hade en Currywurst inte suttit fel!
 

lnixon

Medlem
Ha, det har hänt mig också, men jag bara antog att nån skrivit fel på sitt mobilnummer, så jag testade inte att checka in. Asch.
 
Jag hade en resa ARN-OSL-HEL-ARN en gång... bokades som enkelresor ARN-OSL och HEL-ARN samt tur och retur OSL-HEL. Två månader efter resan fick jag sms för returresan från HEL till OSL ;)
 
Toppen