Senaste nytt

Feedback - BusinessClass Julavslutning 2012

Bilder och reportage från eventet kommer under veckan. Kul att se så många kända ansikten igår.
Roligt att se Dr. Miles här i forumet också :)

Jag kommer skicka ut en enkät till alla deltagare för feedback så att nästa event blir bättre. Personligen tyckte jag senapssillen saknades på julbordet :(

Vem blev årets Champagnekung? Jag köpte tre flaskor (men drack från minst fem tack vare Sembl) :)
 

MarcusC

Medlem
Tack för igår, jättetrevligt träffa så många. Själv var man väl bland de tidigare hemåt..dock lite efter DrMiles. Tack till BC teamet för trevligt arrangemang och presentation. Nu ombord på SK157 mot Gbg.

Editerar in ett tack till 787 bordet oxå, hög standard på champagnedrickandet!!
 
Last edited:

Bryant

Medlem
Direktrapportering från julavslutningen 2012

Tack för igår! Det var en otroligt trevlig kväll med intressanta människor! Jag ser fram emot nästa träff!
 

Jacob

Medlem
Stort tack alla som kom igår och tack till Expedia och Qatar Airways för er medverkan och trevliga överraskningar under eventet. Även tack till Erik för en utmärkt liverapportering.

Kändes fantastiskt att få sammanfatta året och se hur enormt mycket som faktiskt hänt, gjorts och förändrats under 2012. Inte minst syns detta i statistiken där vi ligger på en helt annan nivå än vi gjorde för ett år sedan och i synnerhet när vi kan konstatera att vi lyckats passera ett antal stora och väletablerade sidor.

Dock ska det bli skönt med lite julledighet. 2013 är som nämnts redan välfyllt med nyheter och det är mycket jobb som ligger och väntar. För min del med den roll jag har blir en av de stora förändringarna att BusinessClass.se kommer finnas i tryckt form i en tidning där några sidor ska planeras och fyllas med intressant innehåll. Blir mycket spännande.
 

Dr. Miles

Expert
Tack till alla som deltog julbordet igår och även stort tack för överraskningspresent till Dr.Miles och Frau Dr.Miles. :)
Det var mycket vänligt och omtänksamt av er att ha sån fin present.
Jag har aldrig firats min (förskotts)födelsedag med så många personer.

Vem blev årets Champagnekung? Jag köpte tre flaskor (men drack från minst fem tack vare Sembl) :)
Jag är ganska säker på att jag blev årets Tékung med stor marginal från andra platsen.
(Nio koppar té totalt endast under julbordet. En kopp rooibos och åtta koppar gunpowder green té)
 

Olle A

Medlem
Vill också sälla mej till skaran av tacksamma deltagare. Vilket engagemang och arbete som redaktionen lägger ner på vårat gemensamma stora intresse !! Och fantastiskt kul att få ett ansikte till signaturerna på forumet. Ett speciellt tack till B767-bordet. Trevligt gäng vi var ! :)
 
Toppen