Senaste nytt

Flygbolag hotar Avherald.com (Ryanair?)

Holloman

Medlem
Ytterligare en anledning att inte flyga med Ryanair! Om de känner sig hotade av att Avherald, som jag ser som en av de mest trovärdiga informationskällorna om flygincidenter, rapporterar om deras incidenterna och hotar dem med legala åtgärder så är något sjukt. Kommentarerna på Avherald är långt ifrån värre än man ser på Facebook, Flyertalk etc.
 

Dr. Miles

Expert
Ytterligare en anledning att inte flyga med Ryanair! Om de känner sig hotade av att Avherald, som jag ser som en av de mest trovärdiga informationskällorna om flygincidenter, rapporterar om deras incidenterna och hotar dem med legala åtgärder så är något sjukt. Kommentarerna på Avherald är långt ifrån värre än man ser på Facebook, Flyertalk etc.

Det är kanske därför RYNR(flygbolaget vars namn inte får uttalas) försöker tysta ner avherald.com. Om det var typ Aftonbladet eller Expressen som skrev ingen skulle tro på innehållet på allvar.
 

NyfikenGrau

Medlem
Det är något osannolikt med det där bolaget. De kör metoder som nån jäkla bilhandlarskojare och beter sig som barn i allt från reklamkampanjer till rättstvister, inget särskilt med det, finns många sådana skojare...men man förväntar sig inte det på den här nivån, det här är ju ett av Europas största flygbolag. Det jag önskar mig mest av allt är att regionala myndigheter slutar sponsra dem för att de ska flyga till just deras minimala flygplats. Skulle vara intressant att se vilka priser de får ta ut då - "skattebetalarpengabristtillägg" 100 kr?
 
Toppen