Senaste nytt

Program för BusinessClass.se Julavslutning 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
1295400776378.jpg

BusinessClass.se Julavslutning 2012


Plats: Radisson Blu Strand Hotel Stockholm
Datum: Lördagen 8:e December
Klädsel: Smart Casual

Detta program vänder sig endast till dig som anmält dig och betalat. Vi blir cirka 50 personer.

Från 16.00 bjuder vi på kaffe, glögg och pepparkakor i konferensrummet Maritim som ligger direkt till vänster innanför entrén till Strand Hotel. Rummet har utsikt över Nybroviken och har öppen spis för den rätta julkänslan. Vår julbordsvärd Tommy Palomäki möter i dörren med din personliga namnbricka.

Cirka 16.30 börjar kvällens presentationer av BusinessClass.se redaktionen och inbjudna gäster.

Cirka 18.30 har vi en mingelstund sponsrad av Qatar Airways. Ta gärna med dig "alla" dina bonuskort från hotell, flyg, hyrbilsföretag etc då vi tänkte fylla ett helt bord med kort och fotografera.

Vid 19.00 väntar Strand Hotels fantastiska julbord i Strand Hotels Atrium som vi har hyrt helt själva med egen buffé och bar fram till 01.00.

I julbordet ingår Strands hemkokta glögg, 2 glas vin/julöl samt kaffe. Självklart ingår även alkoholfritt alternativ till den som önskar. Strand har tagit fram ett vegetariskt alternativ som finns på buffébordet.

Strand lämnar 10% rabatt på Veuve Clicquot Champagne i baren: 621kr per flaska.



qatarlogo.jpg
 

Traveller

Medlem
Det hade varit en sann ära att möta er. Befinner mig dock i MIA och SFC under den tiden.
Ha en riktigt trevlig kväll och ta gärna ett glas för mig!
 

rob74

Medlem
Önskar alla som deltar en härlig kväll!
Själv sitter jag fast uppe i kylan och ska jobba häcken av mig.
Men det går väl fler flyg, som det heter...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen