Senaste nytt

25% rabatt i 1 klass, boka under 1-24 dec, res i jan-feb

Flandern

Medlem
SJ mailade precis ut vinterns medlemskampanj. Av nyhetsbrevet kan det verka som om rabatten gäller på alla resor t o m julafton, men fullständiga villkor gör gällande att erbjudandet endast gäller utvalda orter bokade vissa datum med avresa i januari t o m februari.

Köp till/från följande orter under utvalda dagar i december. Res i januari och februari.

Köp 1–3 december: Res till/från Uppsala i januari och februari
Köp 4–6 december: Res till/från Lund i januari och februari
Köp 7–9 december: Res till/från Göteborg i januari och februari
Köp 10–12 december: Res till/från Köpenhamn i januari och februari
Köp 13–15 december: Res till/från Stockholm i januari och februari
Köp 16–18 december: Res till/från Åre i januari och februari
Köp 19–21 december: Res till/från Malmö i januari och februari
Köp 22–23 december: Res till/från Sundsvall i januari och februari
Köp 24 december: Res till/från valfri ort i januari och februari

Använd kampanjkoden nedan och jämför priset mellan 1 och 2 klass. Du kan bli glatt överraskad!
Säljstart lördagen den 1 decemberKampanjkod: JUL

Källa: Vinterrabatt för SJ Prio-medlemar. Köp nu! Res i januari och februari! | Till julen med SJ
 

Jonas C

Medlem
Ganska dålig kampanj måste jag säga, i alla fall i jämförelse med förra årets julkalender då man fick 50% rabatt avdraget rakt av på alla biljetter. Med tanke på att SJ har höjt priset på 1klass biljetter med 25% nyligen så vill jag nog inte ens betrakta detta som en rabatt. Uselt SJ!
 

Flandern

Medlem
Jag kan bara hålla med Jonas C, även fast jag inte minns förra årets kampanj så noga.
Halva priset rakt av trodde jag bara skedde under sommarmånaderna. Förra vintern hade jag för mig att de körde någon sorts julkalender med fast pris för utvalda orter, men det var inte enbart för Prio-medlemmar.
Hursom ville jag bara publicera de faktiska villkoren så ingen läste in lika mycket förhoppningar i nyhetsbrevet som jag hann göra!
 

mry

Medlem
Förra året var det olika destinationer varje dag som det var halva priset i kr för att boka till och från. Jag bokade resa till narvik från Luleå för 50 kr samt sovvagn på nattåg från Narvik till Göteborg för typ 500 kr.
 
Toppen