Senaste nytt

[Economy class] Stockholm-Sydeuropa T/R, SWISS, 1.520-1.900 SEK inkl. skatter

Dr. Miles

Expert
Det går att boka från SWISS webbsida.
Det verkar som det inte finns någon tidbegränsning av denna deal.

[Economy class] Stockholm-Sydeuropa T/R, SWISS, 1.520-1.900 SEK inkl. skatter

STO-FCO/BCN/NCE/MAD/FLR T/R
Flygbolag: SWISS(LX)
Kabinklass: Economy
Bokningsklass: L
Fare basis: LSWISSSE
Pris: priserna är frånpriser och inkl. skatter
  • Rome: 1.519 SEK
  • Barcelona: 1.595 SEK
  • Nice: 1.777 SEK
  • Madrid: 1.843 SEK
  • Florence: 1.894 SEK
Min/Max stay: stanna natten mellan lördag och söndag / 12 månader
Stopover: Nej
Barnrabatt: Nej
Återbetalning: Nej
Ändring: Ja, 500 SEK per gång
Routing: Stockholm-(LX)-Zurich-(LX)-Rom/Barcelona/Nice/Madrid/Florens

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Poängintjäning:
SWISS L klass ger:
 

Dr. Miles

Expert

vicce

Medlem
Ungdomsbiljett på SAS flygning är bokad i V klass och ger 100% intjäning till de flesta Star Alliance FFP.

Men för att få denna resa i V klass med SAS ungdomsbiljett så måste jag väl boka den på SAS hemsida? Fanns ju inte lika mycket avgångar att välja på direkt..
Eller hur bokar man i så fall Palazzi/AHO?
 

Dr. Miles

Expert
Men för att få denna resa i V klass med SAS ungdomsbiljett så måste jag väl boka den på SAS hemsida? Fanns ju inte lika mycket avgångar att välja på direkt..
Eller hur bokar man i så fall Palazzi/AHO?
Jag är långt ifrån den åldern som kan åka med en ungdomsbiljett, så överlämnar jag din fråga till Palazzi.
 

Palazzi

Medlem
Men för att få denna resa i V klass med SAS ungdomsbiljett så måste jag väl boka den på SAS hemsida? Fanns ju inte lika mycket avgångar att välja på direkt..
Eller hur bokar man i så fall Palazzi/AHO?

V-klass kan bara bokas inom Europa + Tel Aviv, Gran Canaria & Teneriffa. Utom Europa kan man alltså inte dra nytta av detta...

V-klass kan även hittas i ITA-matrix, om man "tvingar fram" bokningsklassen... Det är givetvis enklare att boka på SAS hemsida.

Jag har också märkt att en del udda routingar faller bort på ungdomsbokningar... T.ex ARN-OSL-CPH finns inte. Kan inte svara på varför (går möjligen att lösa i ITA)
 
Toppen