Senaste nytt

BA´s uppdatering av hemsidan

Mina framtida bokningar försvann. Kommer de komma tillbaka tror ni? Vad göra? försvann era ?

"We can find no bookings containing your membership number."

Samma för mig.. är nog dock ingen fara. Man har ju fått ett email med alla uppgifter för varje bokning.
Förhoppningsvis är dom tillbaka snart igen.
 

kristerj

Medlem
Fick det här mailet för någon vecka sedan, förmodligen är inte systemet helt igång ännu.

Dear Mr kristerj,

We're going to be upgrading our Executive Club system from 23:00 GMT on Saturday 24 November to 06:00 GMT on Sunday 25 November 2012.

It is important to note that any flights or travel arrangements you may have over this period will not be affected.

During this period your Executive Club account won't be accessible by either you or any of the British Airways teams, including your Executive Club Service Centres and we wanted to reassure you that your travel plans will not be affected.

Please read on to understand how the system upgrade may affect you or alternatively visit ba.com/ecsystemaccess
 

Concorde

Founding Member
Det är bara Exec Club som uppdateras, inte hela ba.com.
Dock är det bekräftat att framtida bokningar förnärvarande inte syns p.g.a. att det klantat till sig.
Man kan fortfarande checka-in och nå sin bokning utan att logga in genom att ange PNR (referens) samt efternamn.
 

sembl

Medlem
Jag tycker att det händer väldigt ofta, så jag har slutat att bry mig. Det går alltid att nå bokningen ändå fast den inte dyker upp på inloggningssidan.
 
Toppen