Senaste nytt

Singapore Airlines SQ910 Singapore-Manila i första klass?

Yekermo

Medlem
Jag är i valet och kvalet att boka en USDM-award SIN-MNL med SQ men tvekar mellan C och F. Enligt Seatguru så är det en 777-300 med lutande lie-flat seats i First, vilket ju verkar ganska bedagat. Är det nån som vet hur dessa stolar ser ut?
 

Jacob

Medlem
Så här ser stolarna ut:

IMG_2692.jpg
 

henrik l

Medlem
Jag ligger med en sådan bokning i sommar som del i en tripp till SEA. Primära anledningen till att jag bokade den svängen var väl inte att komma åt hårdvaran på SQ, utan att föröka komma in i The Private Room på SIN.
 

Ubbe

Medlem
Om det är lie-flat eller inte kvittar inte det på en så kort flygning?
Hinner man ens somna?? Åker där själv om någon vecka i C
 

Jacob

Medlem
Om det är lie-flat eller inte kvittar inte det på en så kort flygning?
Det är en flygning på strax över tre timmar, ska man äta också blir det inte så mycket tid över till att sova.

Jag har testat samtliga Singapore Airlines första klass stolar. Största nackdelen med stolen ovan är att bordet är ganska litet när alla glas och allt första klass porslin ska få plats.

IMG_2697.jpg
 

Elsson

Medlem
Jag har flugit sträckan några gånger i F - stolarna är helt ok, kanon service varje gång.

Har en bokning i februari SIN-MNL där seat mapen visar 8 platser i 1-2-1 så det verkar som den är med nya F.
 

Yekermo

Medlem
Jag har flugit sträckan några gånger i F - stolarna är helt ok, kanon service varje gång.

Har en bokning i februari SIN-MNL där seat mapen visar 8 platser i 1-2-1 så det verkar som den är med nya F.

Intressant, vilka datum var detta? När du säger seatmap, menar du SQ's egna då eller Seatguru? Är det SQ910?
 
Toppen