palmen
Moderator
Min flight idag blev inställd och jag fick SMS om detta ca 3 timmar innan avgång.
Finns det någon möjlighet att få reda på varför planet blev inställt, gällde en SAS-flygning eller är det bara att gilla läget och vara glad att man fick notering om det 10 minuter innan man skulle åka iväg?
Vad har man för rättigheter i dessa situationer? Jag blev ombokad på en flight 2½ timme senare men det stället ändå till en hel del när man kommer fram med saker som måste fixas i och med att man kommer ner betydligt senare än planerat.
Jag har inget SAS Eurobonus guldkort, utan ligger i deras "första" nivå.
Finns det någon möjlighet att få reda på varför planet blev inställt, gällde en SAS-flygning eller är det bara att gilla läget och vara glad att man fick notering om det 10 minuter innan man skulle åka iväg?
Vad har man för rättigheter i dessa situationer? Jag blev ombokad på en flight 2½ timme senare men det stället ändå till en hel del när man kommer fram med saker som måste fixas i och med att man kommer ner betydligt senare än planerat.
Jag har inget SAS Eurobonus guldkort, utan ligger i deras "första" nivå.