Senaste nytt

Bästa platserna i business class på Swiss Airbus A330-300

HenrikT

Medlem
Hej,

Ska boka Swiss till Boston i business. Vilka är de bästa platserna om två personer reser tillsammans på deras A330-300? För visst är väl Swiss ett av de bästa alternativen? Har bara åkt business intra-Europa med dem och det var ok även om det inte stack ut på något sätt. Jag inbillar mig dock att long-haul är bättre. Tack på förhand för hjälpen!
 

HenrikT

Medlem
Haha... Mycket bra! Men hur tycker ni att deras mjuka produkt på long-haul står sig i förhållande till de andra Star Alliance-bolagen?
 

Senator

Moderator
Om ni vill ha fönster och gångplats så är det 5A-5B som gäller tycker jag. Om man undvika att kliva över varadra så ta 4D-4G eller 5D-5G. Allt detta i den främre kabinen mellan F och galley..
 

agehall

Medlem
Har bara åkt business intra-Europa med dem och det var ok även om det inte stack ut på något sätt. Jag inbillar mig dock att long-haul är bättre.

Du kan nog inte jämföra shorthaul och longhaul på något bolag. Alla är betydligt bättre på longhaul.

Haha... Mycket bra! Men hur tycker ni att deras mjuka produkt på long-haul står sig i förhållande till de andra Star Alliance-bolagen?

Testat att söka lite? Det finns jättemycket skrivet om Swiss här...
 

jumbooze

Medlem
Stübli (lilla kabinen) är bäst och om du har någon Star Alliance status Guld eller Silver så bör du kunna boka även "status" platser.
Kan kräva ett samtal till kundtjänst, sök här så hitar du allt t o m nummret till kundtjänst :D
 
Toppen