Senaste nytt

8.000 Eurobonuspoäng när man skaffar extrakort till SAS Eurobonus MasterCard

Jixxe

Medlem
Fick min faktura idag för mitt SAS Mastercard. Fick även en broschyr där det står att om man ansöker om ett extra kort senaste 1 Januari så får man 8000p efter man gjort 3 köp på kortet. Priset är 95kr/år för extrakortet. Om det inte är någon bindningstid på kortet, vilket jag inte tror det är så är det ganska värt.

Såg även att dom även erbjuder trippa poäng mellan 30 Nov - 2 December.
 

Palazzi

Medlem
Bra, jag har alltid en uppsjö reservkort iaf :) Just nu har jag iofs bara två, de andra har jag lyckats förstöra (genom att bära korten i tajta jeans:p).
 
Fick min faktura idag för mitt SAS Mastercard. Fick även en broschyr där det står att om man ansöker om ett extra kort senaste 1 Januari så får man 8000p efter man gjort 3 köp på kortet. Priset är 95kr/år för extrakortet. Om det inte är någon bindningstid på kortet, vilket jag inte tror det är så är det ganska värt.

Såg även att dom även erbjuder trippa poäng mellan 30 Nov - 2 December.


Fick också detta erbjudande med fakturan i fredags, nu när situationen känns något stabilare är det ju bara att köra.
 

miramax

Medlem
Detta ska jag också prova. Tror ni att det går igenom om man ansöker om att ens sambo ska ha extrakortet även om hon redan har ett vanligt SAS mastercard?
 

SvartMjolk

Medlem
När jag går in på hemsidan för kortet så får jag upp ansökan för SAS Eurobonus Mastercard-kortet. Finns ingenstans att fylla i information om den som ska ha extrakortet. Har ni andra samma problem?
 
Toppen