Senaste nytt

Mileburn Run Köpenhamn-Tokyo i Lufthansa First med 4 tim på Narita

jumbooze

Medlem
Så nu börjar helgens projekt.
Sitter nu på pågatåget på väg mot CPH.
Därefter ska jag springa förbi Scandinavian Lounge, ta något och dricka och därefter ta SAS ner till FRA och sedan vidare mot NRT på A380 LH F för att sen vända tillbaka till CPH via MUC.
Ska försöka live uppdatera så gott det går. Håll tummarna att allt går vägen.
// Jumbooze on the train
 

jumbooze

Medlem
Mileburn Run CPH-NRT i LH F med 4 h i NRT

Nu är jag på Scandinavian lounge CPH snabb frukost o lite BC.se.
Checkade in vid disken och killen frågade om det var fel på min resa. Nej sa jag det är helt FiRST inget kan vara fel. Han sa I'm amazed. Och önskade go tur!
Mitt bp visar även hemresan så det är CPH - CPH hahaha.
 

jumbooze

Medlem
Mileburn Run CPH-NRT i LH F med 4 h i NRT

Så nu har jag landat i FRA och intagit FCT, wow! Denna lounge är bättre än LX F ZRH.

Resan hit med SAS Estrid Viking.
Jag hade oturen att åka CRJ-900 och få en STOR kille bredvid mig, man vet att det blir trångt när han direkt ber om extra bälte då han vet att det vanliga inte räcker till.
När han tittade på paddan och skrattade trodde jag det var turbulens!!

Nåja nu ska jag se vad FCT bjuder på för frulle.
 
Last edited:

A380*G

Medlem
Så nu har jag landat i FRA och intagit FCT, wow! Denna lounge är bättre än LX F ZRH.

Resan hit med SAS Estrid Viking.
Jag hade oturen att åka CRJ-900 och få en STOR kille bredvid mig, man vet att det blir trångt när han direkt ber om extra bälte då han vet att det vanliga inte räcker till.
När han tittade på paddan och skrattade todde jag detvar turbulens!!

Nåja nu ska jag se vad FCT bjuder på för frulle.

Var planet fullt? Annars hade jag satt mig på ledig rad längre bak.

Nåja, trevlig resa! Gör LH710 imorgon men där bak.. får nöja mig med C.
 

jumbooze

Medlem
Mileburn Run CPH-NRT i LH F med 4 h i NRT

För de som uppskattr livets god har FCT mycket att erbjuda, har hittat 23 årig zapata, en av de bästa ronsorterna jg har provat!
Bilder kommer när jag kommer online på riktigt, just nu bara mobil.
 

rob74

Medlem
Underbart! Låter som om att du har det bra...

Ja, jag hann ju vistas i FCT i typ 45 min och det tillbringandes tiden i telefon för att försöka lösa min missade LH-flight. Och det blev ju United och en promenad till en annan terminal... Humöret var inte direkt på topp den dagen, kan jag säga. Var i alla fall glad att jag tog mig över pölen och det utan extra kostnad. Tack, SAS!!!

Zacapa 23 yo är väldans trevlig. XO:n är inte dum den heller, men det är två olika grejer. Min senaste 23:a inköptes i St Maarten för nästan halva priset mot Systembolaget. Gjorde inte ont alls... :D

Ha en fortsatt trevlig tripp. Ska bli kul att följa...
 
Toppen