Senaste nytt

Hilton Avios Promo

Homer

Medlem
Tävlingen är helt klart bara för UK residents, men det står ingenstans att detta gäller Avios bonusen också.
Inte omöjligt att den är det, men i bästa fall får alltså guldmedlemmar 3500 totalt :)

Bonus Avios offer is valid for eligible stays completed after registration, at participating hotels between 19th October 2012 and 31st December 2013. Only stays booked after registration will be eligible for bonus Avios.

HHonors members choosing Fixed miles award will earn 500 base Avios per stay and the appropriate bonus Avios based on their Executive Tier status at the time of the first stay. HHonors members choosing Variable miles award will earn one Avios per USD spent and the appropriate bonus Avios based on their Executive Tier status at the time of the first stay.

Blue members will receive 1,000 Bonus Avios,

Bronze members 1,500 Bonus Avios,

Silver members 2,000 Bonus Avios and

Gold members will receive 3,000 Bonus Avios.


https://www.hiltonhhonors.com/processlanding/processlanding/?var=aFZctTzzmr9TvkSuKvxNBQ==
 

Homer

Medlem
Funkade inte med svensk adress, nytt försök med UK adress på Hilton kontot.
Varningsflagg för att ändra BAEC adressen, går inte att ändra tilbaka utan att kontakta kundtjänst
 

JensE

Medlem
Funkade inte med svensk adress, nytt försök med UK adress på Hilton kontot.
Varningsflagg för att ändra BAEC adressen, går inte att ändra tilbaka utan att kontakta kundtjänst
Vilket är en dålig idé om man har "fuskguld". Har rapporteras här på forumet att vissa har blivit av med guld efter kontaktat kundtjänst.
Så en liten varning är väl på sin plats.
 

Homer

Medlem
Det är ju bara om man skulle vinna tävlingen som det finns anledning för dem att granska kontot,
i just det här fallet är det alltså otur att ha tur.
 

Homer

Medlem
Funkade inte med svensk adress, nytt försök med UK adress på Hilton kontot.
Varningsflagg för att ändra BAEC adressen, går inte att ändra tilbaka utan att kontakta kundtjänst

Jag gjorde inga försök med att ändra adressen, och bodde inte mer på Hilton förra året.
Men idag fick jag 3000 Avios på BA kontot Special Promotion står det, min kollega som är BA silver och också
bott på Hilton under kampanjtiden fick 2000, så det krävdes ingen UK adress bara lite tålamod :)

(Den nya Hilton kampanjen ger bara 1.000 om man krediterar till BAEC, men 2x750=1.500 till IB+ )
 

JensE

Medlem
Fick också 3000 Avios idag.
Var dock BA silver senast då jag bodde på Hilton men fick guldbonusen iaf :)
 

Homer

Medlem
Påminelse för de som reggade sig men ännu inte bott någonstans, det gäller ju hela fortfarande.
Med dubbelmiles ger det just nu alltså upp till 4.000 Avios (2x500+ 3.000)

Bonus Avios offer is valid for eligible stays completed after registration,
at participating hotels between 19th October 2012 and 31st December 2013.
Only stays booked after registration will be eligible for bonus Avios.


image73.png
 
Toppen