Det finns många åsikter om vad SAS-anställda ska acceptera eller inte acceptera, en fråga som nog är "omöjlig" att besvara om man själv inte är direkt berörd. Detta fick mig att fundera över vad vi som trogna SAS-kunder kan bidra med för att hjälpa SAS att undvika en konkurs (om det nu är önskvärt, men det är en annan fråga som behandlas i andra trådar). Just nu är mycket fokus på att folka ska "sno åt sig" så mycket som möjligt av den lilla kaka som finns kvar genom att shoppa i SAS-shoppen t.ex. Folk slutar att boka biljetter etc.
Frågan är vad är DU beredd att göra för att bidra med ditt strå till stacken så att säga.
- Själv ska jag boka en resa för nästa vecka.
- Har inte plockat ut EB-poängen
Inget som räddar bolaget kanske...
Frågan är vad är DU beredd att göra för att bidra med ditt strå till stacken så att säga.
- Själv ska jag boka en resa för nästa vecka.
- Har inte plockat ut EB-poängen
Inget som räddar bolaget kanske...