Senaste nytt

Norwegians mediabyrå dissade SAS på Facebook

Har ni sett detta?

Norwegian og SAS kjemper ikke bare i lufta om flypassasjerene. Også på Facebook har de to kjempet om å være størst og det med alle midler. For før helgen kastet også mediebyrået til Norwegian seg inn i kampen. Fredag kunne flere Vizeum-ansatte stille kritiske spørsmål til SAS om deres gebyr-policy ved kjøp av billetter på nett.Ekstra pikant blir saken når en vet at Vizeum er mediebyrået til konkurrenten Norwegian.
«Hei SAS. Undersøker priser til Barcelona og stusser veldig over at dere pålegger kunden et servicegebyr når man gjør alt selv på internett. Helt fint å betale ekstra for valgfrie tjenester, men hvordan kan dere skryte av at dere har null gebyrer når dere tar betalt for at kunden selv bestiller reisen? Hva går de 30 per billett til? Mvh Laila»
Deretter følgere flere Vizeum-ansatte opp med kommentarer som «ENIG!!!!» og «Ja, jeg trodd SAS hadde 0,- i gebyr???» før spørsmålet igjen repeteres.

Vizeum «disset» SAS | kampanje.com
 
Toppen