Senaste nytt

Hur gör du med dina Eurobonus poäng (November 2012)

Hur gör du med dina Eurobonus poäng

  • Jag tömmer kontot denna vecka

    Votes: 10 6,7%
  • Jag borde boka något kul

    Votes: 34 22,7%
  • Jag samlar som vanligt

    Votes: 106 70,7%

  • Total voters
    150
  • Poll closed .
Det stormar en hel del kring SAS och framtiden är oviss. Många av oss har mängder av Eurobonus poäng på sina konton.


  • Hur gör du med dina Eurobonuspoäng i denna situation?
  • Hur många poäng har du på kontot just nu?
 

Malu

Medlem
Har ni några tips på uttag med hyggligt värde och/eller flexibilitet - som inte är flygresor. Presentkort på 1000 kr för 25000 points känns väl sådär, men är bättre än inget... Man kan ta ut hotellvouchers på Marriott i shoppen också, från 26000 points och uppåt för en natt. Giltig i 15 månader. Hyrbilsvoucher?

(Med detta säger jag inte att jag tömmer kontot - men tänker nog minska saldot lite.)
 

JacobGBG

Medlem
Har ca 135k som jag sparat då jag precis fått 2-4-1 vouchern. Surt att behöva förlora det om något händer. Ska väl se till att boka något omgående då det trots allt käns tryggare att ha en bokad resa än lösa poäng.
 

Glenn E

Medlem
Har 196000 poäng nu.
Vill ha en första klass resa till Asien med Lufthansa men har inte tid nu så jag får chansa.
Skulle ju vara j-vligt surt om man blev av med poängen nu.
 

A380*G

Medlem
Jo fast med 22 timmars stopp och 4 segment i varje riktning tar det lite mer tid.:p
Jag hoppas det tar 60 timmar att åka en riktning.

Det kan du aldrig få ihop med LH eftersom de bara har enstaka korta fifth freedoms i Asien via BKK numera. Dessutom ryktas om att BKK ska gå över till C/M-konfiguration så småningom.
 
Toppen