Senaste nytt

Tjäna trippla SAS EuroBonus Extrapoäng mellan 17-19 juni 2011 med SAS MasterCard!

Dr. Miles

Expert
Jag fick följande brev tillsammans med fakturan till mitt SAS MasterCard.

"Tjäna trippla poäng!

Du får trippla SAS EuroBonus Extrapoäng på allt du handlar ** fredag till söndag 17-19 juni 2011. 10 Extrapoäng blir 30.
Passa på att handla inför midsommar eller semestern."

** Tänk på att när du handlar på internet så godkänner du att beloppet dras på ditt kort men transaktionen kan komma att genomföras senare. Det är datum för transaktionen som ligger till grund flr dina Extrapoäng.
 

agehall

Medlem
Tänka sig. Det passar ju utmärkt då jag ska ut och resa den veckan och kommer att checka ut från ett hotell då. Kanske skulle betala allas hotell den resan... :) Det är ju trots allt 50% mer än vad AmEx ger.
 

Malu

Medlem
Jag har e-faktura. Öppnar jag fakturan för granskning i min Internetbank så ser jag erbjudandet längst ner på sida två, så man kan nog ganska säkert anta att det gäller alla!
 

JacobGBG

Medlem
Jag har e-faktura. Öppnar jag fakturan för granskning i min Internetbank så ser jag erbjudandet längst ner på sida två, så man kan nog ganska säkert anta att det gäller alla!

Så kan man göra ja, det innebär ju att jag måste till slut få tummen ur och leta rätt på var bankdosan tog vägen efter flytten. ;-)
 

Randy Marsh

Medlem
Undrar om det kommer en sån kampanj i december nu 2012? Någon som sett nått?? Gärna på Mastercard & DC :rolleyes:
I Norge är det tredubbla under poäng sista helgen i november, 30/11 - 2/12. Vad jag vet har tidigare kampanjer körts samtidigt i Norge och Sverige, så kanske det blir så även denna gång.
 
Toppen