Senaste nytt

Confession

Marcus01

Medlem
Hej Bullen, jag är en kille på 35 höstar som i skrivande stund sviker mina forumvänner på BC genom att inom 45 minuter göra det oförlåtliga, boarda ett Ryanairflyg från Skavsta till Hahn. Jag vet inte hur jag ska kunna förklara detta i forumet, jag vet att jag i värsta fall riskerar avstängning,uteslutning och möjligtvis även stegling...jag skyller allt på min sämre hälft... snälla Bullen, hur ska jag kunna förklara detta för mina forumvänner?
 

Agö

Medlem
Hej Bullen, jag är en kille på 35 höstar som i skrivande stund sviker mina forumvänner på BC genom att inom 45 minuter göra det oförlåtliga, boarda ett Ryanairflyg från Skavsta till Hahn. Jag vet inte hur jag ska kunna förklara detta i forumet, jag vet att jag i värsta fall riskerar avstängning,uteslutning och möjligtvis även stegling...jag skyller allt på min sämre hälft... snälla Bullen, hur ska jag kunna förklara detta för mina forumvänner?

Skriv en reserapport, det är inte ofta man läser om Ryanair ;)
 

NotRyan

Medlem
Genom din bikt och det faktum att du INTE skriver att du skall åka från Stockholm till Frankfurt så är du förlåten! OM vi får en reserapport då förstås. :D

Mvh
/NotRyan
 

Palazzi

Medlem
Det rasar in bekännelser! Först Wizzair och nu detta!!;)

För att vara seriös.. Jag ser gärna ett litet reportage! :)
 

Marcus01

Medlem
boarding...

Blir en liverapport..boarding, ut i kylan, prioboarding såklart, typ c-klass alltså... pöbeln boardar i en j-a oreda nu, stök,bök och trängsel...
 

Marcus01

Medlem
kabinpetsonal
kabinpersonalen...


...har precis kommit i puberteten, de flesta från nån obskyr öststat...herregud, hoppas vi landar snart. Fast vi bör ju starta först.
 

Marcus01

Medlem
Oj, nu blev det batalj, en tjock tant måste lämna ifrån sej sin kylväska...herregud...2 timmara flygtid enl kapten. Please god, make it fast and without pain!
 
Toppen