Senaste nytt

Köpa loungeaccess i SAS lounger i Skandinavien

Lukas2

Medlem
Satt och läste i SAS ombordtidning att man nu kan köpa sig in loungerna. Var inne och frågade här CPH och det gällde ifall man hade en flight med *A. De skulle ha 290 Danska kr, eller 37 dollar (stod i tidningen). Vet att de hade något liknande erbjudande i sommras. Tror det stod att det gällde på ARN, OSL, CPH, GOT,
 
Last edited:

ulagun

Medlem
Tillträdet gäller dessutom enbart till businessloungen.
Att betala nästan 350SEK för lite kallskuret samt tappvin under någonn timma verkar inte prisvärt anser jag.
 

Roger J

Medlem
Kan vara värt om man har ett längre byte på CPH och behöver duscha och kanske låna dator och skriva ut någonting...?
 

Magino

Medlem
Det går att köpa sig in till SAS business del både på CPH och ARN, på ARN kostar det 249 svenska och på CPH kostar det 219 danska. Dessa priser gällde i lördags 3/11.
 

Lukas2

Medlem
Det går att köpa sig in till SAS business del både på CPH och ARN, på ARN kostar det 249 svenska och på CPH kostar det 219 danska. Dessa priser gällde i lördags 3/11.

Du har rätt. Tanten i repan i loungen i cph, sa ju 219 och 290 till mig, som jag skrev här uppe. Så bra på danska är jag, eller var jag möjligen lite jetlagad av stockholm flighten. :)
 

FF#1

Medlem
Utnytjade det i Juni på CHP, vi hade 2 guldkort och 3 gäster i sällskapet. lösningen var att gästerna solidariskt delade på avgiften på tre.
Eftersom det var lördag kväll och lite folk så stängde de Business delen och alla fick vara i Scandinavian delen så det vart extra valuta för Pengarna.
 
Toppen