Senaste nytt

SAS Julkalendern (2012)

jth

Medlem
Anmäld, Tack för länken!
De senaste åren har den ju inte bjudit på några direkt upphetsande klappar, men i år med 100% poängintjäning så hoppas jag på lite intressanta erbjudanden.
 

karho

Medlem
Anmäld!

Jag som är rätt ny i detta beroende, vad brukar det vara (eller vad var det i fjol) för typ av erbjudanden? Poängrabatt? Lägre priser på resor?
 

jth

Medlem
Anmäld!

Jag som är rätt ny i detta beroende, vad brukar det vara (eller vad var det i fjol) för typ av erbjudanden? Poängrabatt? Lägre priser på resor?

Oftast ett lägre pris på en ny destination varje dag, bokningsbart under 24 timmar. Även några longhauldestinationer brukar ingå, oftast till Nordamerika. NIvån brukar ligga i nivå med de priser man har under sina ordinarie reor (typ 6-700 kr/enkel europa). De bokas i O eller T-klass, men nu med 100% intjäning så spelar det ingen roll.

Sedan brukar något poängerbjudande komma under december också, många här minns väl när de hade 30000p ToR Chicago i Economy extra för ett par år sen :)
 

Stefan62

Medlem
Sedan brukar något poängerbjudande komma under december också, många här minns väl när de hade 30000p ToR Chicago i Economy extra för ett par år sen :)

Var det inte till och med så att det en julafton för några år sedan erbjöds Shanghai för 10 000 poäng i economy!?

Det är ofta bra erbjudanden om man kan bestämma sig snabbt!
 

sungtae

Medlem
Sedan brukar något poängerbjudande komma under december också, många här minns väl när de hade 30000p ToR Chicago i Economy extra för ett par år sen :)

20k var det till och med och 10k i Eco. bokade över en amerikansk kompis från IL och åkte över en sväng själv.
 

Cornelius

Medlem
Måste man anmäla sig för att ta del av erbjudanden, eller innebär det tekniskt sätt bara att man får info dagligen per e-post?
 
Toppen