Senaste nytt

Giltighet på mitt Hilton HHonors kort

Hur är det egentligen? På mitt guldkort står det att statusen är giltig till 2014 Feb (har jag för mig).

Men kollar jag kontot online står det "Status through 2012" - Innebär det att statusen tar slut 31 December eller fortsätter det så länge som det står på själva kortet?

Fråga nummer två: Vi planerar att bo på: Las Vegas Hotel on the Strip - HGV Elara, a Hilton Grand Vacations Hotel

Om jag har guldkort, får man gratis frukost då? Och är det bara innehavaren av kortet som får frukost även om man bor 4 stycken i samma rum?
 
Hur är det egentligen? På mitt guldkort står det att statusen är giltig till 2014 Feb (har jag för mig).
Det där undrar jag också. Antar att vi märker det om några månader...

Om jag har guldkort, får man gratis frukost då? Och är det bara innehavaren av kortet som får frukost även om man bor 4 stycken i samma rum?
Från Loyalty Rewards from Hilton HHonors framgår vilka benefits man har som Gold beroende på vilket typ av hotell man bor på.

Conrad® Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree by Hilton™: 1,000 HHonors Bonus Points per stay or a complimentary continental breakfast for you and up to one additional guest registered to the same room each day of your stay

Hilton Grand Vacations™: 1,000 HHonors Bonus Points per stay

Vilken sorts frukost som ingår på "vanliga" Hilton brukar man kunna hitta här Gold/Diamond Breakfast at Hilton family properties (master thread) - FlyerTalk Forums
 
Toppen