Senaste nytt

Business class biljetter hos Skyscanner.se

Bryant

Medlem
Idag märkte jag att man även kan söka business och premium eco hos skyscanner.se. Det är iallafall något jag saknat tidigare.

Edit: Efter att ha testat funktionen lite grundligare så märker jag att den enda resebyrån den söker hos är mrjet.
 
Last edited:

Skyscanner

Ny medlem
Hej Bryant,

Roligt att du märkt att vi lagt till business och premium class på Skyscanner.se. Som du också märkt är funktionen inte helt perfekt och vi jobbar på att lägga till flera resebyråer. Hör gärna av dig till linda@skyscanner.se om du har några särskilda önskemål.

Mvh
Linda, Skyscanner
 

Bryant

Medlem
Hej Bryant,

Roligt att du märkt att vi lagt till business och premium class på Skyscanner.se. Som du också märkt är funktionen inte helt perfekt och vi jobbar på att lägga till flera resebyråer. Hör gärna av dig till linda@skyscanner.se om du har några särskilda önskemål.

Mvh
Linda, Skyscanner

Välkommen! Skyscanner är min sökmotor nr 1 än så länge, även fast jag märker att flygresor.se ibland har något lägre priser. Bra att du la ut din mail, hör av mig där (och/eller här) när det dyker upp några funderingar.
 

Skyscanner

Ny medlem
Välkommen! Skyscanner är min sökmotor nr 1 än så länge, även fast jag märker att flygresor.se ibland har något lägre priser. Bra att du la ut din mail, hör av mig där (och/eller här) när det dyker upp några funderingar.


Tack för varmt välkomnande! Det är viktigt att vi lyssnar på er användare och vi arbetar hela tiden med att lägga till mer flygresor. Ibland kan priserna se aningen dyrare ut eftersom i våra priser ingår alltid en uppskattning av flygbolagens eller resebyråernas obligatoriska skatter och avgifter. Och som sagt hör gärna av dig/er i framtiden med funderingar, önskemål eller annat.

Mvh
Linda
 

deltamartin

Medlem
Härligt!
Använder också Skyscanner väldigt mycket och det var nog den funktionen jag saknade mest, trevligt att det går framåt!
 

Bryant

Medlem
En sak jag saknar på skyscanner.se är möjligheten att söka efter multi-city biljetter. Fixar ni det så blir sidan näst intill perfekt :)
 

Ubbe

Medlem
En sak jag saknar på skyscanner.se är möjligheten att söka efter multi-city biljetter. Fixar ni det så blir sidan näst intill perfekt :)
Glöm inte OpenJaw och gärna kunna lägga in önskad stopower = x "mer än" antal timmar och y "mindre än" antal timmar

Drömma kan man ju alltid ;-)
 
Last edited:

Skyscanner

Ny medlem
En sak jag saknar på skyscanner.se är möjligheten att söka efter multi-city biljetter. Fixar ni det så blir sidan näst intill perfekt :)

Hej!

Tack för era förbättringsförslag. Det är något vi jobbar på så förhoppningsvis kan ni se en lösning på vår sajt i framtiden.

Ha en bra dag.

Mvh

Linda
 
Toppen