Senaste nytt

Sofitel rea - 40% ; Accor trippelpoäng ; tävling

Homer

Medlem
7 Days only to get 40% off your stay
Exclusive Sales - 7 days only: 40% discount on your stay

Tävling: tjäna 500 poäng/vecka med chans att vinna 1 miljon
Le Club Accorhotels - Discovery Tour | Facebook

Trippel poäng på helger överallt
Discovery Tour

Gäller alla dagar "Earn X3 Points at resorts in Thailand and Vietnam” offer
Le Club Accorhotels

Trippel i Rom
https://s-leclub.accorhotels.com/re...g=gb&sourceid=mel-acl-1210-en-1-df-en_04_7907

Även trippelpoäng i Sverige

Klicka på "all offers" så finns det mer erbjudanden: 6xpoäng i Litauen, Trippel poäng i French Polynesia mm
 
Last edited:

Palazzi

Medlem
Hmm. Sitter på ett Accorhotell just för tillfället.

Lite surt att trippelkampanjen kom en vecka för sent (för mig), för jag bor ändå inom ramen för kampanjens giltighetstid..
 

Palazzi

Medlem
En ny private/exclusive sale ute nu! Mycket bra priser i Canada, UK, Frankrike, Berlin, Östeuropa & BENELUX.
 
Last edited:

GOTATH

Medlem
Hmm, man kanske skulle boka sig en helg ute vid Atens flygplats, nu då man ändå är här nere. Om jag räknat rätt kommer jag då att återkvalificera mig för guld med 6 poäng :p
 

Lonelyflyer

Medlem
Yupp, bokade precis in 2 nätter i geneve på den dealen
dags o testa hur det är att bo som platinumkund (som ja såklart fått genom den här siten) :cool:
 

David

Medlem
Är det någon som fått poäng för det här? Le Club Accorhotels - Discovery Tour | Facebook
Trots att det står "points will be credited three weeks after the entire game is over" så är det tydligen en del som fått poäng redan?

Tack för tipset! Hade missad denna Facebooktävling. 500 lätt intjänade poäng denna söndagförmiddag. :)

I reglerna står det:
This Game Contest, free and without any purchase required, is organised on the page of the
“Le Club Accorhotels” Facebook® site: Le Club Accorhotels | Facebook, from 10:00 AM
on Tuesday, 16 October 2012 to 9:59 AM on Tuesday, 13 November 2012.

Så jag antar att poängen börjar trilla in efter den 13:e.
 

GOTATH

Medlem
Angående Facebook-tävlingen. det hade varit trevligt om poängen kommer i klumpsumma och för det nya intjäningsåret; 2000p som startbonus... :rolleyes:
 
Toppen